Länge sen ^^

Hej hej, 
hade tänkt att börja blogga igen de var som sagt ett tag sen HAHA,
Jag har typ gömt bort mitt lösenord, Jag är grymt trött.
Idag  var jag hos tandläkaren, dom lagade en tand på måndag ska jag dit igen :)
Nu pratar jag med Sally, Elli och Jacob :) <3
Vi började 10 i 9 det är ju alltid najs med sovmorgon,
Det enda jag inte fattar är att varför ska man börja 10 i 9 och inte 9 istället aja anyway.
Jag slutade ungefär kvart över 3 igentligen slutade vi 20 minuter i 4 men vår lärare är bäst,
så därför slutade vi tidigare Whoop Whooop.
När jag kom hem gick jag in på datan och kollade Facebook, osv osv.
Sen kom mammi, hon lagade mat, maten var helt okej :)
Nu ska jag göra spanska läxa trorjah, är inte helt säker om jag orkar hihi^^,
Den ska endå vara inne nästa torsdag så jag hinner
Jag har inte så mycket mer att säga, jag slänger in ett inlägg innan jag lägger mig om det inte blir 2 stycker vi får se hur de blir.
Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0